WIERZE UFAM MIŁUJĘ

„W KAŻDEJ CHWILI MEGO ŻYCIA WIERZĘ, UFAM, MIŁUJĘ” — ZOFIA KOSSAK-SZCZUCKA

  • Słowo Boże na dziś

  • NIC TAK NIE JEST POTRZEBNE CZŁOWIEKOWI JAK MIŁOSIERDZIE BOŻE – św. Jan Paweł II

  • Okaż mi Boże Miłosierdzie

  • JEZU UFAM TOBIE W RADOŚCI, JEZU UFAM TOBIE W SMUTKU, W OGÓLE JEZU UFAM TOBIE.

  • Jeśli umrzesz, zanim umrzesz, to nie umrzesz, kiedy umrzesz.

  • Wspólnota Sióstr Służebnic Bożego Miłosierdzia

  • WIELKI POST

  • Rozważanie Drogi Krzyżowej

  • Historia obrazu Jezusa Miłosiernego

  • WIARA TO NIE NAUKA. WIARA TO DARMO DANA ŁASKA. KTO JEJ NIE MA, TEGO DUSZA WYJE Z BÓLU SZUKAJĄC NAUKOWEGO UZASADNIENIA; ZA LUB PRZECIW.

  • Nie wstydź się Jezusa

  • SŁOWO BOŻE

  • Tak mówi Amen

  • Książki (e-book)

  • TV TRWAM

  • NIEPOKALANÓW

  • BIBLIOTEKA W INTERNECIE

  • MODLITWA SERCA

  • DOBRE MEDIA

  • Biblioteki cyfrowe

  • Religia

  • Filmy religijne

  • Muzyka religijna

  • Portal DEON.PL

  • Polonia Christiana

  • Muzyka

  • Dobre uczynki w sieci

  • OJCIEC PIO

  • Św. FAUSTYNA

  • Jan Paweł II

  • Ks. Piotr Pawlukiewicz

  • Matka Boża Ostrobramska

  • Moje Wilno i Wileńszczyzna

  • Pielgrzymka Suwałki – Wilno

  • Zespół Turgielanka

  • Polacy na Syberii

  • SYLWETKI

  • ŚWIADECTWA

  • bEZ sLOGANU2‏

  • Teologia dla prostaczków

  • Wspomnienia

  • Moja mała Ojczyzna

  • Zofia Kossak

  • Edith Piaf

  • Podróże

  • Czasopisma

  • Zdrowie i kondyncja

  • Znalezione w sieci

  • Nieokrzesane myśli

  • W KAŻDEJ CHWILI MOJEGO ŻYCIA WIERZĘ, UFAM, MIŁUJĘ.

  • Prezydent Lech Kaczyński

  • PODRÓŻE

  • Pociąga mnie wiedza, ale tylko ta, która jest drogą. Wiedza jest czymś wspaniałym, ale nie jest najważniejsza. W życiu człowieka najważniejszym jest miłość – prof. Anna Świderkówna

  • Tagi wpisów

    A.Zybertowicz A.Świderkówna Anna German Bł.K. Emmerich Bł. KS. JERZY Bł.M.Sopoćko Dąbrowica Duża Edith Piaf Jan Pospieszalski Jarosław Marek Rymkiewicz kard.Stefan Wyszyński Kardynał H. Gulbinowicz Kijowiec Kodeń Koniuchy ks.A.Skwarczyński Ks.Tymoteusz M.Rymkiewiecz Prof.Kieżun tv media W.Cejrowski Z.Gilowska Z.Kossak Z.Krasnodębski Św.M. Kolbe Żołnierze wyklęci
  • Cytat na dziś

    Dostęp do internetu ujawnia niewyobrażalne pokłady ludzkiej głupoty.

Archive for 13 czerwca, 2012

Obrazki zza ramek

Posted by tadeo w dniu 13 czerwca 2012

W moim rodzinnym domu zawsze było kilka obrazków, takich małych, zatkniętych za ramki wiszących na ścianach dużych obrazów. Nie przykładałam wagi do tego, dlaczego mamusia tak robi, np. po kolędzie. Ich ilość mnie czasami denerwowała, zwłaszcza przy sprzątaniu. Stąd też przy okazji malowania domu pochowałam je do jakiejś książki (liczyłam, że mamusia o nich zapomni, choć za jakiś czas zapewne powkłada nowe).

Minęły lata. Czworo z nas rozeszło się w swoje strony i pozakładało rodziny, tylko najmłodszy brat został z mamusią. I właśnie u niego rozpoznano trzeci stopień ziarnicy złośliwej. Kiedy po usłyszeniu tej wiadomości przyjechałam do rodzinnego domu, wszyscy na mnie krzyczeli: – Gdzie jest zdjęcie Ojca Pio? Musisz sobie przypomnieć, gdzie pochowałaś obrazki zza ramek! Tak ci przeszkadzały!?

Image

Właśnie wtedy okazało się, jak ważne były obrazki, które schowałam. Jednym z nich było cudowne zdjęcie Ojca Pio. Moja starsza siostra wytłumaczyła mi, że gdy mnie i brata nie było jeszcze na świecie, mamusia bardzo poważnie zachorowała i wtedy po kolędzie przyszedł do nas brat z zakonu franciszkanów z Nowego Miasta nad Pilicą, który zbierał fundusze na klasztor. On podarował to zdjęcie mamusi i prosił o modlitwę za wstawiennictwem tego zakonnika (Ojciec Pio jeszcze żył). A później, wiadomo, mamusia wyzdrowiała i urodziłam się ja i mój brat. Trochę rozjaśniła mi się sprawa tych obrazków. Postanowiłam, że koniecznie muszę je odnaleźć. Przeszukałam dom, ale po zdjęciu nie było ani śladu.

 

Brat pogrążał się w chorobie – chemia, lampy… Poprosiłam więc koleżankę, która jechała na pielgrzymkę, żeby z Częstochowy przywiozła mi wizerunek Ojca Pio. I ona spełniła moją prośbę, ale obrazek był inny od tego, który tak skrzętnie ukryłam. Oprawiłam go jednak w ramkę i z radością jechałam do rodzinnego domu. A tam czekała na mnie niespodzianka – Ojciec Pio się odnalazł! Pomyślałam wtedy: – I co, Tatku, będzie z Tobą w tym obrazie, który ja przywiozłam? Zabieram Cię do siebie, widocznie to ja mam się modlić za brata.

 

Zaczęłam też czytać o Zakonniku z Pietrelciny. Kiedy już wiele o nim wiedziałam (tak mi się wydawało), pomyślałam, że dobrze by było pojechać do San Giovanni Rotondo. Ale za co? Nawet nie mam paszportu. Niedługo po tym usłyszałam w kościele, że w naszej parafii powstanie grupa modlitewna św. Ojca Pio i kto chce, może się zapisać. Byłam chyba pierwsza po tej pani, która została jej założycielką. Moje dane jako członka grupy same powędrowały do San Giovanni Rotondo. Tak w wielkim skrócie rozpoczęła się moja znajomość ze świętym Stygmatykiem.

 

Mój brat żyje już jedenasty rok od rozpoznania i walczy z chorobą, nie otrzymując nawet renty, ponieważ uznano go za zdrowego. Co prawda raz w roku jeździ na onkologię do kontroli, ale ja wiem, że to tylko formalność, już Ojciec Pio swoje robi.

 Image

Teraz ma nas obydwoje dla siebie i całą naszą rodzinę. Jest moim ulubionym świętym: rozmawiam z nim jak z ojcem (mój tata umarł, gdy miałam 14 lat), opowiadam mu o rodzinie, pracy. Jest cierpliwy, choć czasem skarżę się, że chciałam, aby było inaczej. Tak zwyczajnie modlę się z nim i do niego.

 

Zofia, córka duchowa Ojca Pio

 

Świadectwo wyróżnione w konkursie „Ojciec Pio w moim życiu”

„Głos Ojca Pio” (56/2/2009) – http://glosojcapio.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2353&Itemid=105

Przeczytaj inne “cuda Ojca Pio”:

Ania Golędzinowska opowiada o spotkaniu z Ojcem Pio

Byłam daleko

Marzenie Natalki

Blaszany medalik

Patron naszego małżeństwa

Mój duchowy przewodnik

Obrazki zza ramek

Ojciec Pio dał mi żonę i syna

Freddie Mercury i wakacje z Bogiem

Spełnione marzenie cudownie uzdrowionej

Sam na sam z Ojcem Pio

Wróciłam silniejsza

Ocalona rodzina

Ciche uzdrowienie

Miłość duchowego ojca

Cześć, Marek!

Posted in Ojciec Pio, Religia, Świadectwa | Leave a Comment »