WIERZE UFAM MIŁUJĘ

„W KAŻDEJ CHWILI MEGO ŻYCIA WIERZĘ, UFAM, MIŁUJĘ” — ZOFIA KOSSAK-SZCZUCKA

  • Słowo Boże na dziś

  • NIC TAK NIE JEST POTRZEBNE CZŁOWIEKOWI JAK MIŁOSIERDZIE BOŻE – św. Jan Paweł II

  • Okaż mi Boże Miłosierdzie

  • JEZU UFAM TOBIE W RADOŚCI, JEZU UFAM TOBIE W SMUTKU, W OGÓLE JEZU UFAM TOBIE.

  • Jeśli umrzesz, zanim umrzesz, to nie umrzesz, kiedy umrzesz.

  • Wspólnota Sióstr Służebnic Bożego Miłosierdzia

  • WIELKI POST

  • Rozważanie Drogi Krzyżowej

  • Historia obrazu Jezusa Miłosiernego

  • WIARA TO NIE NAUKA. WIARA TO DARMO DANA ŁASKA. KTO JEJ NIE MA, TEGO DUSZA WYJE Z BÓLU SZUKAJĄC NAUKOWEGO UZASADNIENIA; ZA LUB PRZECIW.

  • Nie wstydź się Jezusa

  • SŁOWO BOŻE

  • Tak mówi Amen

  • Książki (e-book)

  • TV TRWAM

  • NIEPOKALANÓW

  • BIBLIOTEKA W INTERNECIE

  • MODLITWA SERCA

  • DOBRE MEDIA

  • Biblioteki cyfrowe

  • Religia

  • Filmy religijne

  • Muzyka religijna

  • Portal DEON.PL

  • Polonia Christiana

  • Muzyka

  • Dobre uczynki w sieci

  • OJCIEC PIO

  • Św. FAUSTYNA

  • Jan Paweł II

  • Ks. Piotr Pawlukiewicz

  • Matka Boża Ostrobramska

  • Moje Wilno i Wileńszczyzna

  • Pielgrzymka Suwałki – Wilno

  • Zespół Turgielanka

  • Polacy na Syberii

  • SYLWETKI

  • ŚWIADECTWA

  • bEZ sLOGANU2‏

  • Teologia dla prostaczków

  • Wspomnienia

  • Moja mała Ojczyzna

  • Zofia Kossak

  • Edith Piaf

  • Podróże

  • Czasopisma

  • Zdrowie i kondyncja

  • Znalezione w sieci

  • Nieokrzesane myśli

  • W KAŻDEJ CHWILI MOJEGO ŻYCIA WIERZĘ, UFAM, MIŁUJĘ.

  • Prezydent Lech Kaczyński

  • Tylko przestańmy mówić: ten kraj, w tym kraju, tutaj, ci ludzie. Zacznijmy mówić tak, jak Pan Bóg przykazał, jak o matce: Ojczyzno ma, moja, kochana, poraniona, więc tym bardziej kochana. Moja, to znaczy taka, którą się kocha, którą się po rękach całuje, przed którą się klęka, której się służy, której się z czcią opowiada, której się nie okrada, dla której się pracuje, dla której się cierpi i umiera, jak trzeba. To nie inni mają tak zrobić, to nie oni, tam na górze, ale my. Inaczej na nic wszystko. Na nic ta rana i na nic te ofiary. Nasza Ojczyzna mocno krwawi i ból nie ustaje w naszych sercach, ale zapewniamy pachołków Moskwy i Berlina, i tych, co służą „mamonie” – jeszcze nie zginęła, póki my żyjemy. Póki pracujemy dla dobra naszej Ojczyzny. Póki kochamy i pamiętamy.

  • PODRÓŻE

  • Pociąga mnie wiedza, ale tylko ta, która jest drogą. Wiedza jest czymś wspaniałym, ale nie jest najważniejsza. W życiu człowieka najważniejszym jest miłość – prof. Anna Świderkówna

  • Tagi wpisów

  • Cytat na dziś

    Dostęp do internetu ujawnia niewyobrażalne pokłady ludzkiej głupoty.

Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Posted by tadeo w dniu 1 kwietnia 2011


 

APC - 2016.03.19 14.50 - 001.3d

Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: Nja (---.torun.mm.pl)
Data:   2005-12-28 13:31

Oczywiste jest to że nasze życie kiedyś musi się zakończyć.. Dlatego często zadaje sobie pytanie czy ma to jakiś sens? To życie.. Te wszystkie cierpienia które stoją na naszej drodze.. to jest ciężkie życie, nie takie jakie być powinno.. Dlatego czy warto żyć? czy warto żyć dla trudu, cierpienia, niezrozumienia.. czy chociażby też dla odrzucenia..
Ludzie często wpadają w czarną otchłań nie widząc rzeczy dobrych, pięknych dla których jest warto żyć.. Tą czarną otchłanią są problemy i ból..
Czy to ma sens?!

Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: marynia (---.dsl.chcgil.ameritech.net)
Data:   2005-12-28 13:55

Za mało masz wiary,
Za dużo masz trwóg,
Za mało Ty ufasz,
Ze dobry jest Bóg

Każdy rodzi się po to, by umrzeć. Umiera się po to, by żyć.
Nikt Ci nie obiecał wspaniałego życia na ziemi.
Pan Jezus powiedział:
"Nie będzie łatwo, ale będzie warto"

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: Marcin (---.internetdsl.tpnet.pl)
Data:   2005-12-28 14:55

Pokój Tobie
Sensem życia jest wypełnianie woli Bożej.
Marcin

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: Marcin (---.internetdsl.tpnet.pl)
Data:   2005-12-28 16:16

Pokój Tobie
Wszystko co nas spotyka ma sens. Sens temu nadaje Jezus Chrystus. Wiele rzeczy robiłem w życiu źle, wiele złego uczyniłem, tak aż stałem się bardzo "porąbany".
I z pewnością było by to wszystko bez sensu gdybym nie spotkał Jezusa ( a raczej On spotkał mnie ) i wtedy wszystko nabrało sensu - całe moje życie, ponieważ przez wszystkie te wydarzenia Bóg doprowadził mnie do Siebie. To On ma moc wyprowadzić z moich błędów błogosławieństwo, bez Niego faktycznie można popaść w rozpacz.
Jezus przyszedł świat zbawić. On nie zlikwidował cierpienia i niepowodzeń, bo te są konsekwencją naszych wyborów lub wyborów innych ludzi, a nie pomysłem Boga. On nadał w Swoim miłosierdziu naszemu cierpieniu sens, choć nie musiał. Tu na ziemi będziemy cierpieć, nie da się od tego uciec. Cierpienie przyjęte w łączności z Jezusem prowadzi do życia wiecznego. Jezus Chrystus jest prawdziwym Mesjaszem dlatego, że nigdy nikogo nie oszukał, nigdy i nikomu nie obiecał "różanego ogródka" i wygodnego życia.
Nie będzie raju na ziemi, jeśli ktoś tak twierdzi to zwyczajnie kłamie.
Tragedia rodzaju ludzkiego zaczęła się od decyzji człowieka, że wie lepiej od Boga co dla niego jest lepsze.
Marcin

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: Ian (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2005-12-28 17:23

Na pytanie w temacie odpowiadam sobie każdego dnia. Bardzo chciałbym aby słowa Marcina były prawdą, aby wszystko co mnie spotyka miało sens. Chyba wszyscy piszący tutaj to katolicy. Kiedyś byłem dobrym katolikiem. To zmieniło się. Ciągle wierzę w Boga , ciągle czytam Nowy Testament, ale tak naprawdę szukam Kościoła ----------
Rzeczywiście wpadłem w tą czarną otchłań, szukam pomocnej ręki, która mogłaby mnie z niej wyciągnąć, tak szukam
może znajdę
muszę znaleźć
muszę się odnaleźć
mam często myśli samobójcze, gdyby nie Jezus pewnie nie pisałbym tych słów -------------------
w każdym razie wszystkich nas łączy wiara w Jezusa z Nazaretu

proszę o modlitwę za mnie

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: Róża (---.lodz-wschod1.sdi.tpnet.pl)
Data:   2005-12-28 23:40

Słyszałam niedawno jak Arka Noego śpiewa:
"Tylko to chcę powiedzieć, tylko o tym śpiewać -
Każdy po to się urodził, żeby iść do nieba!"

Będę pamiętać w modlitwie. Ja także o nią proszę..

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: Michał (---.Zabrze.Net.pl)
Data:   2005-12-29 01:32

No cóż, ktoś tu kiedyś zamieścił znaną rozmowę bliźniaków, (ale nie tych znanych) w fazie prenatalnej. Proponuję do niej wrócić. Kiedyś pisałem też o wspomnieniach, pamiętnikach ludzi żyjących u kresu rozbiorów. Przewijało się w nich jedno westchnienie: Gdybyśmy wiedzieli, że już za kilka lat odzyskamy niepodległość! Właśnie. Co do przeszłości MY mamy wiedzę (ułomną). Jeśli chodzi o przyszłość, to jest to kwestia wiary. Ale, WIARA NIE JEST ŚLEPA.

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: Z (---.internetdsl.tpnet.pl)
Data:   2005-12-29 01:59

Autor: Krzysiek (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 2005-04-09 10:37

Znalazłem coś, co mi się podoba i chciałem się tym z Wami podzielić.

W brzuchu ciężarnej kobiety były bliźniaki. Pierwszy zapytał drugiego:
- Czy wierzysz w życie po porodzie?
- Jasne. Coś musi tam być. Mnie się wydaje, że my właśnie po to tu jeste-śmy, żeby się przygotować na to, co będzie potem.
- Głupoty. Żadnego życia po porodzie nie ma. Jak by miało wyglądać?
- No nie wiem, ale będzie więcej światła. Może będziemy biegać, a jeść buzią....
- No to przecież nie ma sensu! Biegać się nie da! A kto widział żeby jeść ustami! Przecież żywi nas pępowina.
- No ja nie wiem, ale zobaczymy mamę, a ona się będzie o nas troszczyć.
- Mama? Ty wierzysz w mamę? Kto to według Ciebie w ogóle jest?
- No przecież jest wszędzie wokół nas... Dzięki niej żyjemy. Bez niej by nas nie było.
- Nie wierzę! Żadnej mamy jeszcze nie widziałem, czyli jej nie ma...
- No jak to? Przecież jak jesteśmy cicho, możesz posłuchać jak śpiewa, albo poczuć jak głaszcze nasz świat. Wiesz, ja myślę, że prawdziwe życie zaczyna się później.

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: Bogna (---.chello.pl)
Data:   2005-12-29 02:34

Droga Z., jesteś niesamowita, moje wyrazy uznania...

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: ofca (---.yeo.pl)
Data:   2005-12-29 19:03

Jeśli chodzi o cierpienie, wszelkiego rodzaju - fizyczne, duchowe... to jego wartość jest większa, niż czegokolwiek innego... Pan Jezus powiedział s. Faustynie:

,,Jedna jest cena, za którą się kupuje dusze - a tą jest cierpienie złączone z cierpieniem moim na krzyżu. Miłość czysta rozumie te słowa, miłość cielesna nie pojmie ich nigdy.(324)"

Każdy z nas jest powołany do krzyża. Pan Jezus wyraźnie powiedział, że jeśli ktoś chce iść z a Nim, niech weźmie swój krzyż...
Trudna to sprawa, ale jedno jest pewne - jest w tym wszystkim sens.

Re: Na czym polega życie? Przecież i tak czeka nas śmierć..

Autor: ...a taka tam:) (---.internetdsl.tpnet.pl)
Data:   2005-12-30 08:44

Nie gromadźcie sobie skarbów na ziemi, gdzie mól i rdza niszczą i gdzie złodzieje włamują się i kradną. Gromadźcie sobie skarby w niebie, gdzie ani mól, ani rdza nie niszczą i gdzie złodzieje nie włamują się i nie kradną. Bo gdzie jest twój skarb, tam będzie i serce twoje.
Mt 6, 19-21

Jak widzisz, to życie ma jakiś sens i cel :-)

Skomentuj

 
