WIERZE UFAM MIŁUJĘ

„W KAŻDEJ CHWILI MEGO ŻYCIA WIERZĘ, UFAM, MIŁUJĘ” — ZOFIA KOSSAK-SZCZUCKA

  • Słowo Boże na dziś

  • NIC TAK NIE JEST POTRZEBNE CZŁOWIEKOWI JAK MIŁOSIERDZIE BOŻE – św. Jan Paweł II

  • Okaż mi Boże Miłosierdzie

  • JEZU UFAM TOBIE W RADOŚCI, JEZU UFAM TOBIE W SMUTKU, W OGÓLE JEZU UFAM TOBIE.

  • Jeśli umrzesz, zanim umrzesz, to nie umrzesz, kiedy umrzesz.

  • Wspólnota Sióstr Służebnic Bożego Miłosierdzia

  • WIELKI POST

  • Rozważanie Drogi Krzyżowej

  • Historia obrazu Jezusa Miłosiernego

  • WIARA TO NIE NAUKA. WIARA TO DARMO DANA ŁASKA. KTO JEJ NIE MA, TEGO DUSZA WYJE Z BÓLU SZUKAJĄC NAUKOWEGO UZASADNIENIA; ZA LUB PRZECIW.

  • Nie wstydź się Jezusa

  • SŁOWO BOŻE

  • Tak mówi Amen

  • Książki (e-book)

  • TV TRWAM

  • NIEPOKALANÓW

  • BIBLIOTEKA W INTERNECIE

  • MODLITWA SERCA

  • DOBRE MEDIA

  • Biblioteki cyfrowe

  • Religia

  • Filmy religijne

  • Muzyka religijna

  • Portal DEON.PL

  • Polonia Christiana

  • Muzyka

  • Dobre uczynki w sieci

  • OJCIEC PIO

  • Św. FAUSTYNA

  • Jan Paweł II

  • Ks. Piotr Pawlukiewicz

  • Matka Boża Ostrobramska

  • Moje Wilno i Wileńszczyzna

  • Pielgrzymka Suwałki – Wilno

  • Zespół Turgielanka

  • Polacy na Syberii

  • SYLWETKI

  • ŚWIADECTWA

  • bEZ sLOGANU2‏

  • Teologia dla prostaczków

  • Wspomnienia

  • Moja mała Ojczyzna

  • Zofia Kossak

  • Edith Piaf

  • Podróże

  • Czasopisma

  • Zdrowie i kondyncja

  • Znalezione w sieci

  • Nieokrzesane myśli

  • W KAŻDEJ CHWILI MOJEGO ŻYCIA WIERZĘ, UFAM, MIŁUJĘ.

  • Prezydent Lech Kaczyński

  • PODRÓŻE

  • Pociąga mnie wiedza, ale tylko ta, która jest drogą. Wiedza jest czymś wspaniałym, ale nie jest najważniejsza. W życiu człowieka najważniejszym jest miłość – prof. Anna Świderkówna

  • Tagi wpisów

    A.Zybertowicz A.Świderkówna Anna German Bł.K. Emmerich Bł. KS. JERZY Bł.M.Sopoćko Dąbrowica Duża Edith Piaf Jan Pospieszalski Jarosław Marek Rymkiewicz kard.Stefan Wyszyński Kardynał H. Gulbinowicz Kijowiec Kodeń Koniuchy ks.A.Skwarczyński Ks.Tymoteusz M.Rymkiewiecz Prof.Kieżun tv media W.Cejrowski Z.Gilowska Z.Kossak Z.Krasnodębski Św.M. Kolbe Żołnierze wyklęci
  • Cytat na dziś

    Dostęp do internetu ujawnia niewyobrażalne pokłady ludzkiej głupoty.

Archive for 1 grudnia, 2014

Znalezione w sieci

Posted by tadeo w dniu 1 grudnia 2014

„Mam na imię Ludwik i mam 42 lata.Pracuję i dobrze zarabiam – na rękę dostaję 1125 złotych miesięcznie. Jest mi dobrze. Umowę mam na 3 miesiące , ale szef powiedział , że mi ją przedłuży jak będę pracował po 12 godzin dziennie.Nawet trochę pieniędzy odłożę , bo odżywiam się karmą dla psów ( najtaniej mi wychodzi). Odkładam kasę bo chcę sobie kupić taki zegarek jaki ma pan Nowak. Trochę choruję , ale nie wiem co mi jest bo zarejestrowano mnie do specjalisty na 2025 rok. Wtedy się dowiem. Nie przejmuję się swoją chorobą , bo przecież pan Tusk powiedział, że będę pracował do 67 lat. Czytam codziennie „Gazetę Wyborczą” i oglądam TVN i stąd wiem , że jest mi tu najlepiej i nie muszę wyjeżdżać za granicę.Popieram PO bo przeczytałem w GW , że jak przyjdzie PiS to sytuacja moja będzie o wiele gorsza.”  – http://wiadomosci.wp.pl/kat,122354,title,Dr-Olgierd-Annusewicz-dla-WPPL-prezydent-Poznania-to-najwiekszy-przegrany-w-wyborach,wid,17069230,wiadomosc.html?ticaid=113e71

Posted in Znalezione w sieci | Leave a Comment »

Jak łatwo żyć

Posted by tadeo w dniu 1 grudnia 2014

Tekst piosenki:

https://www.google.com/search?q=Jak+%C5%82atwo+%C5%BCy%C4%87&rlz=1C1GCEB_enPL942PL942&oq=Jak+%C5%82atwo+%C5%BCy%C4%87&aqs=chrome..69i57j0i22i30.961j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Aaa, Boże mój
Jak łatwo jest żyć
Trochę tlenu
Trochę chleba i pić

I noc którą tak tracić nam żal
Na sen

Że Adam dostał to
Czego chciał
Za jedno żebro
Bóg kobietę mu dał

A mnie nie czyniąc
W ciele żadnych ran
Obdarzył Pan

A ile wody ryby muszą mieć, by żyć
Ptakom nieba, by dawało się w nie wzbić
A nam starczy trochę wina i
Jakiś kąt

Rybą zazdrość odebrała głos,
A ptaki z góry błogosławią nasz los,
Całe niebo życzy nam co dnia
Wesołych świąt

A ile wody ryby muszą mieć, by żyć
Ptakom nieba, by dawało się w nie wzbić
A nam starczy trochę wina i
Jakiś kąt

Rybą zazdrość odebrała głos,
A ptaki z góry błogosławią nasz los,
Całe niebo życzy nam co dnia
Wesołych świąt

A ile wody ryby muszą mieć, by żyć
Ptakom nieba, by dawało się w nie wzbić
A nam starczy trochę wina i
Jakiś kąt

Rybą zazdrość odebrała głos,
A ptaki z góry błogosławią nasz los,
Całe niebo życzy nam co dnia
Wesołych świąt

Aaa, Boże mój
Jak łatwo jest żyć
Trochę tlenu
Trochę chleba i pić

I noc
Którą tracić tak nam żal
na sen

Posted in Muzyka, Wiersze | 1 Comment »

ŻEBY SZCZĘŚLIWYM BYĆ…

Posted by tadeo w dniu 1 grudnia 2014

Martwimy się kryzysem, zadajemy pytania kiedy nastąpi wzrost gospodarczy.
I tak zagłębiamy się w szczegóły które nie są dla nas najważniejsze. Już dawno zagubiliśmy po drodze prawdę że do życia niewiele nam potrzeba. Tak jak w piosence: „Boże mój, jak łatwo żyć. Trochę tlenu, trochę chleba i pić…” Życie jest proste.
Rozpędzony samochód można zatrzymać wciskając hamulec lub odcinając dopływ paliwa. Co jest hamulcem w naszym życiu. Wiara lub zasady.
A co jest paliwem naszego rozpędzonego do szaleństwa tempa w naszym życiu ?. Pieniądze.
Wydaje się nam, że ciągle ich mamy za mało. Jeżeli chodzi o pierwsze to bym się nawet zgodził, ale pieniądze? Usiądźmy na chwilę, najlepiej pod drzewem, i zastanówmy się przez chwilę.
Co nam jest potrzebne, aby się rozwijać, iść do przodu zarówno w wymiarze materialnym jak i duchowym? Wydaje mi się że jedynie jedno: zmiana naszego myślenia, że WIĘCEJ ZNACZY LEPIEJ. Więcej pieniędzy, więcej wszelkiego rodzaju dóbr materialnych.
Ciągle nam mało, ciągle za czymś pędzimy. Czy nie przesadzamy.
Żeby ludzie byli szczęśliwi potrzeba tak niewiele.
Na przykład świat z zielonymi drzewami, pomiędzy którymi rozwiesimy hamaki i na nim będziemy się kołysać.
Albo czy wyobrażacie świat bez pieniędzy, bez odsetek, bez reklam ?. Utopia! Może i tak ale czy nie większą utopią jest przekonanie że jak będę bogatszy, to będę szczęśliwszy.
Zwolnimy tempo, usiądźmy w zacisznym miejscu i przemyślmy. Czy rzeczywiście mam mało, czy tylko tak mi wydaje się ?. A może patrzę w niewłaściwym kierunku, przymierzam się do innych. Obróć wzrok, zmień kierunek, spójrz na siebie !!!.
I wówczas być może znajdziesz tą właściwą miarę swoich potrzeb, tą prawdziwą.
A nie tą sztuczną, rozdmuchaną reklamami, związaną ze swoimi zachciankami czy wynikającymi z „dogonienia innych”.
Może okaże się wtedy, że to ja jestem najbogatszy, najszczęśliwszy Bo szczęście to odwzajemniona miłość, którą odzwierciedla radość na twarzy i pokój w sercu.
Niegdyś modna była piosenka: ”Żeby szczęśliwym być, drugiemu szczęście dać, wystarczy żeby ktoś pokochał nas….”
Kto tego doświadczył ten zrozumie. Ja to wiem, bo tego doświadczyłem.
I ŻYCZĘ TEGO WSZYSTKIM.

Posted in Porady różne | Leave a Comment »